luni, 27 mai 2013

27 mai - dupa-amiaza

26 mai: I-am dat lui Radu sfertul de Ketilept 100 mg la 21:35. La 23:10 dormea. La 0:20 s-a trezit si era foarte treaz si nu mai putea adormi... la 2:10 i-am dat inca un sfert si la 3:15 dormea din nou. Cand s-a trezit si s-a dus la toaleta pe la 14, i-am dat Piracetam 400 mg. Nu stiu daca a fost coincidenta sau nu, dar nu a mai dormit pana seara. In ultimele 3 seri am fost la teatru: ii placea si inainte si acum e un mod de a iesi fara a avea in jur tentatii...

27 mai: I-am dat aseara tot 25 mg Ketilept, a adormit pe la 23, pe la 0:10 l-am auzit ca-mi spunea sa stam de vorba, dar a adormit la scurt timp. Cand s-a dus la baie la 10, a mancat un mar, am stat un pic de vorba, i-am dat Piracetamul 400 mg, dar a adormit la loc si acum e 15 si tot nu am reusit sa il trezesc. Din pacate cele  aprox. 18 ore pe care le petrece in pat nu il ajuta deloc sa progreseze. Dimpotriva... L-am intrebat azi ce masina avem si mi-a spus "Toyota"...

Doinita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu