vineri, 26 iulie 2013

26 iulie

Saptamana aceasta starea lui Radu nu s-a schimbat. Am reusit sa ajungem si la psiholog si am mai facut cateva exercitii de cognitie. Vom mai merge de vreo doua ori si apoi vom continua acasa genul acesta de exercitii, asa cum ne-a fost recomandat. Evident nici de acest lucru nu este foarte incantat, dar eu zic ca trebuie sa incercam; nu pot sa il las sa se uite in calculator si sa ma intrebe "apari in poza de pe desktop langa un copil, cine este?" A recunoscut-o pe terapeuta (desi o mai vazuse o singura data), incercam sa mai facem exercitii de memorie, propunandu-ne sa memoram locul unde am parcat masina sau ce tip de fructe am cumparat sau cu cine ne-am vazut cu o zi in urma, etc. E greu pentru ca daca spune ca nu stie si ca nu isi aminteste, indiferent cate indicii sau detalii ii dau, nu stiu cum sa il mai ajut.

Chiar si asa, mergem inainte. Doamne ajuta!

Doinita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu